سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارائه انواع ساندویچ پانل، ورقهای مات و شفاف فایبرگلاس، پلی استر

خرید ساندویچ پانل به قیمت کارخانه

    نظر

کیفیت محصولات ساندویچ پانل    

شرکت کارن پانل با سالها تجربه در زمینه ی تولید و عرضه ی  انواع ساندویچ پانل  همواره تلاش کرده که با بکارگیری جدید نرین فناوری های روز و با کمک متخصسین همواره تلاش نموده است تا بهترین محصولات را روانه بازار کند. قرار گیری فوم هایی از جنس پلی یورتان و غیره  در عایق میانی ساندویچ پانل موجب می شود تا این محصول بهترین عایق در برابر حریق و مقاومت بالا در برابر سوختن باشد.

ساندویچ پانل عمدتاً در ساخت مراکز صنعتی و همچنین مجتمع های تجاری، ورزشی، تفریحی و همچنین در ادارات مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که می دانید ساندویچ پانل از سه لایه متریال تشکیل شده است. دو ورق جانبی از جنس فلز بوده و عایق میانی از پلی یورتان و ...  می باشد. از ساندویچ پانل به عنوان پوشش سقف و یا دیوار مورد استفاه قرار می گیرد. نصب و اجرای ساندو.یچ پانل در شرکت کارن پانل در هر کجای کشور توسط متخصصین این امر انجام می گیرد. به همین سبب است که نصب و اجرای آن در کمترین زمان ممکن انجام می گردد.

قیمت ساندویچ پانل

 ساندویچ پانل از مواردی می باشد که در بالا بردن فروش ساندویچ پانل تاثیر گذار است. ساندویچ پانل در قیاس با مصالح سنتی مقاومت و ماندگاری بسیار زیادی دارد. این محصول مقاومت بالایی در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی دارد. عمر مفید این محصول به دلیل سازه ی ساخته شده بالا میرود. استفاده از این محصول قابلیت جا به جایی را بالا برده و از هزینه های خرید دوباره، تعمیر و نگهداری و سایر عوامل دیگر هزینه های جاری را در قیاس با مصالح سنتی کاهش می دهد.

فروش ساندویچ پانل

امروزه با روند رو به رشد ساخت و ساز در تهران و سایر کلان شهرها موجب این می شود که ساندویچ پانل به سبب نصب سریع، عایق مناسب در برابر حریق، زلزله و صوت بیشتر مورد استفاده قرار گیرد. این محصول جایگزین مناسبی در مقابل با دیوارهای سیمانی، سفالی و انواع متریال های دیگر می باشد.

شما هموطنان ارجمند در صورت نیاز به دیواری با کیفیت و سبک از جنس ساندویچ پانل می توانید محصول مورد نیاز خود را از طریق شرکت کارن پانل و با بهره گیری از مشاوره ی کارشناسان فروش، محصول مورد نیاز خود را سفارش داده و بعد از مدت زمان اندکی محصول سفارش شده را به دست آورید.

مهمترین نکات حین خرید ساندویچ پانل 

  • ارتفاع گام پانل؛ پانل های سقفی با ارتفاع اندک 4 سانت بالا ترین مقاومت فشاری و بهترین کیفیت آب بندی را دارا می باشد.
  •  تعداد گام های پانل های سقفی در طرح 5 گام، 4 و یا 3 گام تولید می شوند. و البته که پانل 5 گام بالاترین مقاومت فشاری را دارا می باشد.
  •  مطلوب ترین عایق فلزی پوشش دهنده ی فوم میانی ساندویچ پانل، آلمینیوم می باشد. که قیمت بسیار بالایی به دلیل مقاومت در برابر خوردگی و یا  زنگ ضدگی را دارا می باشد. به همین جهت است که استفاده از آن در هر منطقه ی توجیه اقتصادی ندارد. استفاده از ساندویچ پانل در استخرها، مناطق ساحلی و همچنین اماکن با رطوبت بالا مطلوب ترین اماکنی است که می توان از ساندویچ پانل در آنها استفاده نمود.
  •  عایق پلی یورتان بهترین عایق قابل استفاده در ساندویچ پانل می باشد. خود خاموش کننده و همچنین کند سوزی از جمله ویژگی های مهمی می باشد که در ساخت ساندویچ پانل از آنها استفاده می گردد.