سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارائه انواع ساندویچ پانل، ورقهای مات و شفاف فایبرگلاس، پلی استر

تفاوت ایمپلنت دیجیتال و معمولی

    نظر

 

 

 

تفاوت ایمپلنت دیجیتال و معمولی

امروزه استفاده از ایمپلنت بسیار رایج شده است در حقیقت ایمپلنت یکی از بزرگترین مشکل جامعه امروزی را حل کرده است. بیشتر افراد از مشکلات دندان رنج زیادی را می برند اما با ساخت ایمپلنت دندان Making dental implants     این مشکل را تا حدی حل کرده است. ایمپلنت دندان در حقیقت جایگزین فوق العاده برای دندان های ار دست رفته می باشد. ایمپلنت دندان انواع مختلف دارد و هر کدام از مواد متفاوت ساخته شده است. به طور مثال ایمپلنت دندان آمریکایی از قبیل زیمر با ایمپلنت دندان آلمانی خیلی متفاوت می باشد مواد که در ساخت ایمپلنت دندان آمریکایی به کار می رود به هیچ عنوان قابل مقایسه با ایمپلنت کره یا آلمان نیست زیرا ایمپلنت دندان در شرکت زیمر با کیفیت بالاتر تولید می شود. و اما تفاوت ایمپلنت دیجیتال و معمولی Differences between digital and conventional implants که در این متن می خواهیم به این موضوع بپردازیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

همانطور که در بالا به این موضوع اشاره کردیم ایمپلنت دندان انواع مختلف دارد که هر کدام از مواد مختلف ساخته می شود. این امر در مورد ایمپلنت معمولی نیز صدق می کند. زمانی که ایمپلنت معمولی را نام می بریم شاید در ذهن شما خطور کند که در ساخت ایمپلنت معمولی از مواد معمولی استفاده می کند در حالیکه این گونه نیست بلکه از مواد با کیفیت عالی استفاده می کند اما این امر در شرکت های مختلف متفاوت می باشد. اما در عصر جدید با توجه به پیشرفت تکنولوژی دانشمندان به ساخت ایمپلنت پرداختند که از ایمپلنت معمولی نسبتا بالاتر می باشد.

 ایمپلنت دیجیتال Digital implants ایمپلنت است که با جدید ترین ابزار و تکنولیژی انجام می شود و مزیت که این ایمپلنت نسبت به سایر ایمپلنت ها دارد این است که درد و خونریزی نسبتا پاین تر دارد. پایه ایمپلنت با دقت بالا کاشته می شود در حالیکه جراخی در زمان کمتر انجام می شود بدون اینکه نیازی به بخیه داشته باشد در نتیجه روند درمان با سرعت بالا انجام می شود. روش که در کاشت ایمپلمت دیجیتال انجام می شود روش نوین یعنی روش شبه سازی رایانه ای سه بعدی برای اینکه بررسی لارم در مورد استخوان و عصب استفاده می شود. این روش در حقیقت یکی از بهترین روش برای کاشت دندان می باشد زیرا روند درمان زود می گذرد و بیمار دچار مشکل نمی شود.

 

الان شاید به ذهنتون برسد که قیمت این نوع ایمپلنت چه مقدار است، همانطور که به مزیت و کارکرد این نوع ایمپلنت همچنین روش کاشت ان اشاره کردیم متوجه شدید که از مواد و دستگاه های مدرن استفاده می کنند بنابر این قیمت ایمپلنت دیجیتال Digital implant priceاز ایمپلنت معمولی نسبتا بالا تر می باشد. این امر در مورد ایمپلنت معمولی صدق نمی کند این امر به این معنی نیست که ایمپلنت معمولی از کیفیت پایت تر برخوردار می باشد بلکه با توجه به موارد ذکر شده در مورد ایمپلنت معمولی صدق نمی کند. مشتریان با توجه به بودجه خود و نوع ایمپلنت که با دهان و دندان آن سازگاری داشته باشد را استفاده می کنند.