سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارائه انواع ساندویچ پانل، ورقهای مات و شفاف فایبرگلاس، پلی استر

نگارش پایان نامه

نگارش پایان نامه 

اصولا هر دانشجو، به ویژه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، برای خاتمه کار خود لازم است یک اثر تحقیقی را تهیه و تحویل نماید. این اثر در واقع عصاره و چکیده فعالیت های آموزشی پژوهشی او محسوب می شود.پایان نامهبه معنای تایید پایان کار تحصیل یک دانشجو است و بیانگر فعالیت های منسجم او به حساب می آید که با راهنمایی و ارشاد استادان راهنما و مشاور، آن را به پایان می رساند. نباید چنین تصور شودکه پایان نامه همانند درسهای دیگر جنبه تمرینی دارد.

برای تهیهپایان نامهو یا رساله مدت قایل توجهی وقت صرف می شود و بر حسب اینکه پایان نامه دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری باشد، ارزش آن بیش از یک یا چند واحد درسی است؛ در ایران در کارشناسی ارشد تعداد واحد پایان نامه بین چهار تا شش واحد است در حالی که، در بعضی از کشورها تا 12 واحد نیز برایپایان نامه کارشناسی ارشدمنظور می شود. در ایران برای رساله دکتری بین 20 تا 24 واحد در نظر می گیرند. اگرچه در بسیاری از موارد دو واژه پایان نامه و رساله مترادف گرفته شده اند، اما بعضی بین این دو تفاوت قائل شده اند و گفته اند که اولی برایپایان نامه های دوره کارشناسی ارشدو دومی برای پایان نامه های دوره دکتری است.

پایان نامه کارشناسی ارشددارای ویژگی هایی است که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پایان نامه، اولین تجزیه رسمی در تحقیقات دانشگاهی (آکادمیک) به شمار می آید. دانشجو از طریق آن می تواند با یک نوع تلاش پژوهشی و کلیت مورد نیاز در تحقیق آشنا شود تا مقدمه ای برای کار تحقیقی دوره دکتری باشد.
  2. پایان نامهمی تواند دانشجو را دست کم در یک جنبه از موضوعات حرفه ای ماهر سازد.
  3. پایان نامهمی تواند به عنوان یک واحد مهم تحقیق پیشرفته مطرح باشد.

موسسه شریف یار در تمامی رشته هایی که در آنها فعالیت می نماید(زمینه های کاری موسسه شریف یار)، با توجه به سابقه چندین ساله متخصصان خود در امر پژوهش، آماده خدمت رسانی به شما دانشجویان می باشد. لذا اگر در نظر دارید نگارش پایان نامه شما با همکاری و مشورت متخصصین این رشته انجام دهید بر روی لینک سفارش پایان نامهکلیلک کرده و اطلاعات درخواستی را تکمیل بفرمایید.